Κυριακή 13 Απριλίου 2008

Αναμνήσεις

Αναμνήσεις... η άμμος της θάλασσας που την παρασέρνει το κύμα...

Πόσο άραγε δενόμαστε με μέρη, με καταστάσεις;

Σύμπτωση λέει…


Σήμερα ήμουν εκεί… σήμερα άκουσα για σένα..

Γιατί κλαις; Γιατί σωπάς;

Τι σε πονά και δε μιλάς;

Πού χάνεσαι και που κρύβεσαι;

Που γυρνάς και που με παρατάς;

Πως πονάς, το ξέρω

Πονώ και εγώ μαζί σου

Δε θα το μάθεις ποτέ

Δε θα με δεις ποτέ

Έτσι γιατί το διάλεξες

Έτσι γιατί με έδιωξες

Έτσι γιατί έφυγα

Έτσι απλά

Δε πήγα μακριά όμως

Είμαι ακόμη εδώ

Κάπου εκεί δίπλα σου

Πίστεψε με ακόμη και αν δε με βλέπεις..

Είμαι εκεί, θα είμαι πάντα εκεί

Δε ξέρω γιατί

Έτσι απλά

Να με σκέφτεσαι

Να με ξεχνάς

Δεν έχω φύγει

Κι ας το «΄θελες»

Δε μπόρεσα

Μονάχα προσπάθησα

Αλλά δε τα κατάφερα

Δε θα τα καταφέρω

Δε θέλω και δεν μπορώ

Δε ξέρω γιατί

Αλλά πονώ χωρίς εσένα

Για αυτό θα είμαι πάντα εκεί

Εκεί που είσαι

Εκεί που δεν είσαι

Εκεί που δε θα μπορέσω ποτέ να σε βρω

Εκεί που πάντα θα γυρνάς και θα πονάς

14 σχόλια:

Xenia είπε...

την φωτογραφια δεν την βλεπω... η διαθεση μου ομως διαφερει πολυ απο το κειμενακι σου!!!!!!

Morpheus είπε...

Η δική μου διάθεση είναι παρόμοια ...

Θέλω να δω την φωτο ! (άσχετο)
Χαιρετώ !

argy είπε...

Μελαγχολίες να υποθέσω;Μακάρι να είχα κάτι να σε παρηγορήσω,αλλά δυστυχώς δεν είμαι και τόσο ευδιάθετη για κάτι τέτοιο.Καλά να περνάς,ότι κι αν σ' απασχολεί...

D.Angel είπε...

Το ΠΟΤΕ και το ΠΑΝΤΑ είναι πολύ μεγάλες κουβέντες...

ΜΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕ ΦΟΒΗΘΗΚΕ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙ...
ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ..

Menia είπε...

*Η φωτογραφία επανήλθε! :)

Patatoula, χαίρομαι! (ελπίζω να διαφέρει προς το καλύτερο! ;) )

morpheus, συμπάσχουμε... :(

ag'o, να υποθέσεις, να υποθέσεις! Σε ευχαριστώ πολύ... Σου εύχομαι να γίνεις καλύτερα σύντομα! ;)

dreamer-angel, συμφωνω πως είναι πολύ μεγάλες λέξεις... κάποιες φορές όμως αποδίδουν καλύτερα το νόημα! ;)

Ανώνυμος είπε...

Πραγματικά συγκινήθηκα αφάνταστα διαβάζοντας το κείμενο σου! Ταιριάζει απόλυτα με την κατάσταση μου βλέπεις...

"Γι' αυτο θα είμαι πάντα εκεί...Εκεί που είσαι...εκεί που δεν είσαι!"...Αυτός είναι ο απόλυτος έρωτας!...

Menia είπε...

"ο απόλυτος έρωτας" μισός... :(

Ανώνυμος είπε...

Αχ...να 'ξερες πόσο καλά το γνωρίζω αυτό...

argy είπε...

Ευχαριστώ...!Να ξέρεις μ' αρέσει ο τρόπος με τον οποίο προσεγγίζεις τα θέματα στα οποία αναφέρεσαι.

Menia είπε...

Χαίρομαι για αυτό, είναι πολύ θετικό! :)

argy είπε...

Που να δεις πόσο θετική είναι η δικιά μου διάθεση τώρα που γύρισα απ' τη 1μερη.Φαντάσου να πάω και καμιά 3μερη ή τίποτα τέτοιο.ΟΥουουουουουουουουουου...!!!!! Φιλάκια και χαιρετούρες

Menia είπε...

Αχ, και εγω χθες πηγα μονοημερη! Ήταν τέλεια!!! :)

Χαιρετούρες και σε σενα! Καλό σαββατοκύριακο! :)

KitsosMitsos είπε...

Έτσι απλά, λοιπόν...
Καλησπέρα!

Menia είπε...

Καλημέρα kitsosmitsos! :)